سایت اشتراک ویدیو

دانلود فیلم و سریال و کلیپ

سایت اشتراک ویدیو

دانلود فیلم و سریال و کلیپ

انیمیشن میراکلس بیداری 2022 Ladybug Awakening

سلام دوستان توی این مطلب در سایت نتگام هر روز تمام اخبار لحظه ای و اطلاعات منتشر شده پیرامون انیمیشن میراکلس بیداری 2022 از اینستاگرام و توییتر جرمی زاگ قرار میگیره پس حتما صفحه رو بوکمارک و ذخیره کنید. انتها صفحه هم تمام عکس های انیمیشن رو قرار دادم.

اطلاعات کلی انیمیشن

Ladybug & Cat Noir Awakening یک انیمیشن موزیکال سه بعدی فرانسوی به نویسندگی و کارگردانی جرمی زاگ است. این انیمیشن اقتباسی از مجموعه تلویزیونی معجزه‌آسا لیدی‌باگ و گربه‌نوآر است و داستان دو نوجوان پاریسی به‌نام‌های مارینت و آدرین را دنبال می‌کند که به ترتیب به ابرقهرمان‌های لیدی‌باگ و گربه‌نوآر تبدیل می‌شوند تا از شهر در برابر شروران محافظت کنند.

این انیمیشن اولین بار توسط جرمی زاگ اعلام شد. در ابتدا قرار بود در سال 2021 اکران شود. در 5 دسامبر 2018، زاگ تایید کرد که طرح آن ترکیبی از داستان اصلی و خط داستانی مجموعه تلویزیونی خواهد بود. به پایان رساندن فصل چهارم و پنجم سریال قبل از ساخت فیلم در اولویت استودیو قرار گرفت. زاگ فاش کرد که این فیلم یک موسیقی موزیکال و بلند خواهد بود که توسط خودش ساخته شده است.

در 16 می 2019، در جریان جشنواره فیلم کن، تایید شد که این فیلم با نام Ladybug & Cat Noir Awakening خواهد بود. مشخص شد که تولید این فیلم در حال انجام است و این فیلم به عنوان یک ماجراجویی فانتزی عاشقانه نامگذاری شده است. در 12 فوریه 2020، اعلام شد که Fantawild یکی از استودیوهایی است که به ساخت و انیمیشن این فیلم کمک کرده است.

زاگ در پس دنیای «معجزه‌آسا» سریال‌ها، محصولات و اکنون فیلم‌ها قرار دارد. در تلویزیون، «معجزه‌آسا: داستان‌های لیدی‌باگ و گربه نوآر» یک سریال محبوب است و به بیش از ۱۰۰ کشور فروخته شده است. در دیزنی در اروپا، خاورمیانه و آسیا، نیکلودئون در ایالات متحده، TF1 در فرانسه، ABC در استرالیا و EBS در کره بازی کرده است. نتفلیکس نیز آن را در مناطق متعددی دارد. این بر اساس مفهومی از انیماتور فرانسوی توماس آستروک است.

برای دیدن اطلاعات بیشتر به سایت نتگام مراجعه نمایید https://netgam.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.