سایت اشتراک ویدیو

دانلود فیلم و سریال و کلیپ

سایت اشتراک ویدیو

دانلود فیلم و سریال و کلیپ

مصاحبه با استاد کلویی بهترین معلم ریاضی ایران

جناب استاد کلویی شما متولد چه سالی هستید؟

من محمد کلویی متولد دوم تیر ماه ۱۳۷۳ هستم


جناب استاد کلویی شما چرا معلمی رو انتخاب کردید؟

من ابتدا عاشق مهندسی بودم و مهندسی الکترونیک رو انتخاب کردم چراکه می تونستم ربات بسازم انواع ربات ها و از ساخت و تولید لذت می بردم سپس به این نتیجه رسیدم که جای مهم تری می تونیم داشته باشم و به ساخت و ساز آینده دانش آموزان بپردازم  و اعتقاد دارم آموزش پرورش مهم ترین سازمان در ایران است چراکه تمامی کارآفرینان و رهبران و افراد موثر جامعه روزی جامعه بودند و از نظر بنده معلم معمار یک جامعست و چه زیبا گفتند که معلمی شغل انبیاست.


جناب استاد محمد کلویی چرا ریاضی رو انتخاب کردید؟

راستش من ریاضیم خیلی خوب بود و اکثرا بد بودند اینطوری تصمیم گرفتم شاید موثر تر بتونم باشم.


جناب استاد کلویی شما شغل های دیگری هم دارید؟

من مدیر دانشسرا مغز ریاضی هستم و کارم تولید محصولات و خدمات آموزشیه من خودم رو وقف آموزش کردم.


مصاحبه با بهترین معلم ریاضی ایران



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.