سایت اشتراک ویدیو

دانلود فیلم و سریال و کلیپ

سایت اشتراک ویدیو

دانلود فیلم و سریال و کلیپ

دانلود قسمت 86 سریال من عاشق تو هستم دوبله فارسی | من عاشق تو هستم 86

پخش شده در : چهارشنبه 28 فروردین 1398

قسمت 86 سریال من عاشق تو هستم

رنویر که ایشانی را مقصر این حادثه می‌دانسته ایشانی را سرزنش می‌کند و برادر آن دختر فکر می‌کند که رنویر شنلا را به بیمارستان رسانده است





تماشا کامل


 چهارشنبه 28 فروردین 1398


مدت زمان : 39:42


پخش آنلاین


لینک پخش 2


لینک کمکی




سریال من عاشق تو هستم قسمت هشتاد و ششم | من عاشق تو هستم 86

پخش شده در : چهارشنبه 28 فروردین 1398

من عاشق تو هستم 86

چیراگ دختری به نام شنلا را با ماشین زیر گرفت و برادر شنلا به خاطر وضعیت خواهرش دنبال انتقام بود. شنلا وقتی به هوش آمد به برادرش گفت





تماشا کامل


 چهارشنبه 28 فروردین 1398


مدت زمان : 39:42


پخش آنلاین


لینک پخش 2


لینک کمکی