سایت اشتراک ویدیو

دانلود فیلم و سریال و کلیپ

سایت اشتراک ویدیو

دانلود فیلم و سریال و کلیپ

دانلود انیمه جوجوتسو کایزن زیرنویس چسبیده از وبسایت بینگ فیلم

انیمه جوجوتسو کایزن داستان پسر جوانی به اسم یوجی ایتادوری است که برای نجات جان دوست خود، انگشت یک دیو که دارای طلسمی منحوس است را بلعیده و به این ترتیب نفرین وارد روح او میشود. اکنون او برای اینکه بتواند این نفرین را از بدن خود خارج کند به باشگاه مخفی جادوگری پیوسته و… طراحی این انیمه، کاری از استودیوی ماپا است و اگر این نام برایتان آشنا است بهتر است سری به سازنده‌ فصل نهایی حمله به تایتان و انیمه‌ مشهور Yuri On Ice بزنید. تنها با نگاهی به صحنه‌های اکشن و حرکات روان شخصیت‌های انیمه‌ جوجوتسو کایزن می‌توان گفت از نظر ظاهری و انیمیشن‌سازی، استودیوی ماپا شاهکار کرده است. اگرچه این انیمه همچنان درحال پخش است اما با داشتن انیمیشنی روان و جذاب، بدون شک انیمه‌ جوجوتسو از نظر بصری جزو یکی زیباترین انیمه‌های شونن ساخته شده تا به امروز است.


انیمه جوجوتسو کایزن محصول 2020 ژاپن در ژانر اکشن،ماجراجویی به کارگردانی پارک سانگ هو می باشد. در این انیمه بازیگرانی چون Junya Enoki، Yûichi Nakamura، Yuma Uchida، Asami Seto و… به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان : داستان پسر جوانی به نام یوجی ایتادوری است که برای نجات جان دوست خود، انگشت یک دیو شیطانی، که دارای طلسمی منحوس است را بلعیده و به این ترتیب نفرین وارد روحش میشود. حال یوجی برای اینکه بتواند نفرین را از بدن خود خارج کند به باشگاه مخفی جادوگری پیوسته تا ...


ژانر فیلم : انیمیشن

سال انتشار : 2020
محصول : ژاپن

کارگردان : پارک سانگ هو

ستارگان : Junya Enoki، Yûichi Nakamura، Yuma Uchida، Asami Seto


امتیاز این انیمه در IMDB از 25 هزار رای 8.8 می باشد.

دانلود انیمه جوجوتسو کایزن با کیفیت عالی از بینگ فیلم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.